منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آأرس
آموزش
اخبار
اداری و مالی
اصلاید
اطلاعیه ها
برگزیده ها
برنامه کلاسی
پیوندها
پیوندها
تحصیلات تکمیلی
خدمات و سامانه های الکترونیک
زمان ديجيتال
فارغ التحصیلان
فرهنگی
فناوری و پژو هشی
لینکهای فرهنگی و پژوهشی
منو
هیدر سایت
ورود

فناوری و پژو هشی
1401/8/17 سه‌شنبهدر راستای ارتقاء بهره وری نیروی کار متخصص:
در راستای ارتقاء بهره وری نیروی کار متخصص:
مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی افتتاح شد

.


در راستای ارتقاء بهره وری نیروی کار متخصص:
مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی افتتاح شد
در راستای ارتقاء بهره وری نیروی کار متخصص و ارتقاء صلاحیتهای فنی و حرفه ای و توانمندسازی دانشجویان و دانش آموختگان برای ورود به عرصه فعالیتهای اقتصادی، مرکز TMC دانشگاه پیام نور استان با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان در ساختمان ستاد استان افتتاح و راه اندازی  شد.
دکتر جمال پور سرپرست دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی در این آئین برگزاری اردوهای مهارتی و اخذ مجوز پردیس صنایع نرم، هویت ساز و خلاق را در اولویت برنامه های دانشگاه پیام نور استان ذکر کردند.

 دکتر جمال پور در این جلسه با اشاره به ماموریت اساسی دانشگاه در حوزه دانش بنیان و لبیک به مطالبات مقام معظم رهبری، اقدامات عملی در راستای رفع نیازهای جامعه، مهارت آموزی همسو با رشته تحصیلی دانشجویان را جهت اشتغال و حرفه یابی از اهم موارد مشترک مورد همکاری با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان دانستند.
 دکتر جمال پور همچنین با تاکید بر حرکت نسل جدید دانشگاهها به سمت کارآفرینی، تلفیق آموزش و پژوهش و همسویی با آن را موجب تسریع تحقق اقتصاد دانش بنیان عنوان نمودند .
 حجت الاسلام والمسلمین خلیلی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه نیز در این مراسم ضمن تشکر از حضور پرشور مردم همیشه در صحنه ایران در یوم الله سیزده آبان؛ با اشاره به نظر فلاسفه علم، اهداف آموختن در دنیای معاصر را دانستن و بکار بستن آن عنوان نموده و همکاری و مشارکت این دو مجموعه را به فال نیک گرفته و نتایج مهارت آموزی را در اشتغال آفرینی و شروع بکار دانش آموختگان دانشگاهی موثر دانستند.

 مهندس مشایخی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در آئین افتتاح مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه پیام نور استان از ظرفیت و عملکرد علمی و پژوهشی دانشگاه پیام نور تمجید نموده و با اشاره به رسالت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مبنی بر تلاش در ورود آسان دانش آموختگان به بازار کار، از افزودن پیوست مهارتی به اندوخته علمی دانشجویان و بهره مندی از آن خبر داده و در تبدیل علم نافع به عمل صالح، نقش اداره کل مربوطه را موثر دانستند.
 ایشان همچنین ضمن استقبال از تعامل و گسترش همکاری با دانشگاه پیام نور، از حضور دانشجویان در اردوهای راهیان پیشرفت استقبال نموده و بر استفاده از پتانسیل علمی اساتید دانشگاه پیام نور در دوره های آموزشی و ...تاکید نمودند.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر